Business Growth - Exploring Wzrost zewnątrz...
Golf plasuje się jednym z najbardziej brutalnych i wymagających rynkach w branży sportowej. Tak więc, mimo swej legendarnej szum, Nike Air Max 90 została uznana jako amator, gdy postanowiła w 1995 roku do oddziału z buty do golfa, piłki odzieży i sprzętu. Cztery lata później, jednak Nike zdobył bezcenne zwycięstwa marketingowych - nie raz, ale trzy razy z rzędu. Po pierwsze, British Open mistrz nosił Nike buty do golfa w 1999 roku. Następnie, Tiger Woods przełączane z Titliest piłek golfowych, wiodących marek, do Nike piłek golfowych w 2000 roku. I wreszcie, David Duval wygrał swój pierwszy poważny turniej tylko po włączeniu do Nike kluby golfowe w 2001 roku.
Wpis Nike na rynku golfowym pojawił się odpowiednik działalności tonie trzy kolejne otwory w jednym. Ale ci, którzy poszli do firmy ściśle w stosunku do poprzedniej dekady nie byli zaskoczeni. Uznali formułę, Nike Free Run 3 Sklep i przystosowany powodzeniem stosowane w serii wpisów na rynkach sportowych - od biegania do siatkówki do tenisa do koszykówki do piłki nożnej. Nike zaczyna poprzez ustanowienie wiodącej pozycji w buty sportowe na rynku docelowym. Następnie Nike uruchamia linię odzieży zatwierdzony przez sportu najlepszych sportowców - jak Tiger Woods, którego 100.000.000 dolarów w 1996 roku dała umowa Nike widoczności to potrzebne, aby uzyskać przyczepność w odzieży golfowego i akcesoriów. Ekspansję na nowe kategorie umożliwia firmie nawiązanie nowych kanałów dystrybucji i zablokować dostawców. Wtedy zaczyna karmić sprzęt wyższej marży na rynku - żelazko pierwszy w przypadku klubów golfowych, a następnie sterowniki. W końcowym etapie, Nike przenosi poza rynek USA do globalnej dystrybucji.
Ta formuła, że się kłócimy, jest powodem, że oderwał się od Nike Free Run 2 Reebok jako lider w branży artykułów sportowych. W 1987 roku, zysk operacyjny Nike były 164.000.000 dolarów na Reebok jest 309.000.000 dolarów, a wycena rynkowa Nike był o połowę mniejszy od Reeboka. Do 2002 r., Nike wzrosła zyski $ 1,1 mld USD, podczas gdy Reeboka spadła do 247.000.000 dolarów. Obie firmy rozpoczęły się w tej samej firmy z tej samej technologii produkcji i porównywalnych marek. Jeszcze Nike znaleźć formułę dla wzrostu, który jest używany z powodzeniem ponownie i ponownie, gdy Reebok wydawał co roku realizować inne źródło wzrostu z nierównych wyników.
Aby dowiedzieć się więcej na temat zachowania rentownego wzrostu, niedawno przeprowadziła badania pięcioletniego wzrostu korporacyjnej z udziałem 1850 przedsiębiorstw. Możemy śledzić konkretne ruchy wzrostowe i związane z powrotem do indywidualnego wykonywania firmy. Nasze badania przyniosły dwa główne wnioski. Jednym z nich były Nike Air Max 90 Damskie najbardziej trwały, rentowny wzrost przychodzi kiedy firma wypycha granice działalności podstawowej w sąsiednim przedziale. Zidentyfikowaliśmy sześć typów sąsiednich obiektów, począwszy od sąsiednich ogniw łańcucha wartości do sąsiednich klientów do sąsiednich obszarów geograficznych.